Wiele hoteli oferuje znacznie więcej niż tylko miejsca noclegowe dla osób jadących na krótsze lub dłuższe wakacje. Obiekty tego typu często wyposażone są bowiem w przestronne, dobrze wyposażone sale i umożliwiają organizację na ich terenie rozmaitych eventów firmowych, takich jak spotkania formalne czy imprezy integracyjne. Odpowiadamy, czym zatem musi cechować się hotel służący jako centrum szkoleniowo-konferencyjne!

Odpowiednia infrastruktura

Najważniejszą kwestią, która umożliwia organizację eventów szkoleniowo-konferencyjnych w hotelu, jest jego infrastruktura. W obiekcie powinny znajdować się przestronne, multimedialne sale, w których zmieści się odpowiednia liczba uczestników. Pomieszczenia te muszą być funkcjonalne i wyposażone w:

  • wygodne krzesła i stoły,
  • sprzęt audio-video,
  • sieć Wi-Fi.

Dużym atutem jest też możliwość zasłonięcia okien, co pozwoli na wyświetlanie prezentacji na ekranie telewizora lub rzutnika. Ponadto hotel, w którym organizowane są konferencje czy szkolenia, musi dysponować dużym parkingiem.

Organizacja na wysokim poziomie

Nie bez znacznie pozostaje sama organizacja wydarzeń. Przyjazd wszystkich uczestników powinien być zaplanowany z odpowiednim wyprzedzeniem. Dzięki temu obsługa hotelowa zostanie o wszystkim poinformowana – zadba o porządek na sali w trakcie trwania eventu, a w razie potrzeby przygotuje bufet z kawą, herbatą oraz drobnym poczęstunkiem.

Dodatkowym atutem hotelu wybranego na firmowe spotkania jest możliwość zjedzenia czegoś na miejscu. Obiekty, na których terenie funkcjonuje restauracja, sprawdzą się więc idealnie. Wówczas uczestnicy imprezy będą mogli zjeść zdrowy i pyszny obiad w przerwie pomiędzy szkoleniami lub po długim dniu konferencji. Duże znaczenie ma też dogodna lokalizacja, np. blisko plaży. Dzięki temu po skończonym szkoleniu goście będą mogli iść na miły, odprężający spacer nad morzem.

 

 

Zapisz się do newslettera